Gino Van Ossel
Gino Van Ossel is adjunct-professor in retail- & trademarketing. Hij is de bezieler van het Retail & Trade Marketing Research Centre, dat contractonderzoek verricht en gespecialiseerde opleidingen verzorgt voor toonaangevende retailers en merkartikelfabrikanten, zoals AbInbev, Akzo-Nobel, Bacardi-Martini, Beiersdorf, Brantano, Carrefour, Coca-Cola, Colruyt (Group), Danone, Delhaize (Group), Fnac, JBC, Macintosh Retail Group, Makro, Master Foods (Mars), Neuhaus, Panasonic en Samsonite.
De digitale hysterie voorbij. Tijd voor belevingsarchitectuur!
Bij zijn afscheid van het lesgeven in de MBA-programma's in 2004 kreeg hij voor de tweede maal de 'best teacher award'. In 2007 werd hij de 50ste Master Marketeer, waarmee hij de eerste academicus was die deze eretitel in ontvangst mocht nemen. Hij won ook de Mercuriusprijs van Comeos, uit erkenning voor zijn bijdrage aan de ontwikkeling van de distributiesector in Belgiƫ.
B2Build Academy verenigt het volledige bouwteam. Want discipline-overschrijdend denken is de beste garantie voor toekomstgerichte oplossingen. B2Build Academy biedt kennis en inspiratie, trends en evoluties.
Word partner en zet proactief in op kennisdeling, samenwerking en dialoog tussen alle actoren binnen de bouwsector. Ontwikkel samen met niet-concurrentiƫle partners leadgenereratie op basis van gepersonaliseerde content rond referentieprojecten, hybride events en performante online marketing.
De Derde Long maakt deel uit van het B2Build Mediaplatform. Onze corporate partners onderschrijven de doelstellingen van B2Build, waarbij we ons richten tot de verschillende actoren in de bouwsector. Steeds met het oog op duurzame en circulaire ontwikkelingen of toepassingen in functie van samenleving en eindgebruiker.
Sluit gratis aan bij B2Build Academy en geniet van deze voordelen
- Toegang tot onze zes thematische bouwplatformen
- Deelname aan inspiratie-events rond actuele kennis uit de bouwsector
- Netwerking met het bouwteam
- Rechtstreeks contact met 60 fabrikanten