GROHE biedt Belgische markt eerste blik op total bathroom solutions
GROHE België plaatst de hele maand april een display op Brussels Airport (Pier A) om de voorbijgangers te bekoren met producten uit het elegante GROHE SPA® gamma en hen een tipje van de sluier te bieden op hun totale badkameroplossingen die in 2016 op de Belgische markt worden verwacht.
Dankzij de integratie van de GROHE Group in de LIXIL Water Technology Group sinds november 2014, beschikt GROHE over een unieke productenportefeuille die hen in staat stelt totaaloplossingen voor de badkamer aan te bieden. Om zich als volwaardige badkamertoeleverancier te profileren, toonden beide sanitaire groepen begin maart op de internationale vakbeurs ISH, naast een reeks nieuwigheden in de bestaande segmenten, voor het eerst ook de uitbreiding van het gamma met volledige badkameroplossingen.
De voordelen voor de consument zijn legio: GROHE zal volledige lijnen kunnen uittekenen waarbij het bad, de waskom, de meubels en het toilet perfect bij de vormgeving van de kranen aansluiten. Het merk verwacht daarbij beter aan de wensen van installateur en eindklant te voldoen en het maken van de juiste keuze – de “perfect match” – te vergemakkelijken.
De totaaloplossingen worden vanaf 2016 op de Belgische markt verwacht, maar GROHE biedt al een tipje van de sluier met een voorstelling van de Grandera® badkamer op een speciale stand te Brussels Airport, die men gedurende de hele maand april zal kunnen aanschouwen. Voor wie dit jaar reeds zijn keuzes maakt voor de inrichting van de badkamer: het prachtige goudroze Grandera® Sunset kraanwerk en de F-Digital-Deluxe® douche die op de stand worden voorgesteld, kunnen vandaag al in België worden besteld.
B2Build Academy verenigt het volledige bouwteam. Want discipline-overschrijdend denken is de beste garantie voor toekomstgerichte oplossingen. B2Build Academy biedt kennis en inspiratie, trends en evoluties.
Word partner en zet proactief in op kennisdeling, samenwerking en dialoog tussen alle actoren binnen de bouwsector. Ontwikkel samen met niet-concurrentiële partners leadgenereratie op basis van gepersonaliseerde content rond referentieprojecten, hybride events en performante online marketing.
De Derde Long maakt deel uit van het B2Build Mediaplatform. Onze corporate partners onderschrijven de doelstellingen van B2Build, waarbij we ons richten tot de verschillende actoren in de bouwsector. Steeds met het oog op duurzame en circulaire ontwikkelingen of toepassingen in functie van samenleving en eindgebruiker.
Sluit gratis aan bij B2Build Academy en geniet van deze voordelen
- Toegang tot onze zes thematische bouwplatformen
- Deelname aan inspiratie-events rond actuele kennis uit de bouwsector
- Netwerking met het bouwteam
- Rechtstreeks contact met 60 fabrikanten